CONCERTS I MASTERCLASSES 2017

19.01.2017
CONCERTS I MASTERCLASSES 2017

El cicle de masterclasses i concerts LICEU CAMBRA es consolida amb una segona edició que presenta propostes d'un interès excepcional.

LICEU CAMBRA uneix una sèrie extraordinària de masterclasses amb un cicle de concerts de música clàssica d'un gran atractiu. D'aquesta manera, els alumnes del Conservatori tindran accés a treballar amb personalitats de primer nivell i gran prestigi internacional. Aquesta convivència es materialitza en un treball que va més enllà de les aules d'estudi i el món acadèmic: els concerts no són només a càrrec dels grans mestres, sinó que els estudiants també hi són cridats a participar en diverses ocasions, compartint programa i escenari amb els músics que són el seu model.

Des del gener i fins al maig de 2017, LICEU CAMBRA presentarà 26 masterclasses i conferències obertes al públic de la ciutat i 12 concerts a l'Auditori del Conservatori, un dels millors escenaris del seu tipus a Barcelona.

LICEU CAMBRA té l'honor de presentar alguns dels noms més destacats en la interpretació d'instruments de vent, com Jean-Marie Londeix o Jacques Zoon, referències del món de la corda con els Quartets Hagen i Casals, o Pavel Vernikov, cantants únics com Carlos Álvarez, Mariella Devia o Grace Bumbry o pianistes d'excepció com Dmitriv Alexeev, Akiko Ebi i el musicòleg William Kinderman. Les seves masterclasses i concerts tindran el complement de diverses actuacions dels alumnes més destacats del Conservatori, que tindran, per tant, la companyia ideal per a iniciar-se en el món de la interpretació pprofessional de la mà dels més grans.