Premi Reina Sofia

OBJECTIU DEL PREMI

El Premi Reina Sofia de Composició Musical està destinat a estimular la creació musical per a orquestra simfònica en les seves diferents modalitats i facilitar als compositors la possibilitat que la seva música pugui ser interpretada, escoltada i difosa.

Amb aquest objectiu, la Fundació de Música Ferrer-Salat atorga, anualment, el Premi Reina Sofia de Composició Musical amb una dotació econòmica de 35.000 €.

AGRAIMENTS

La Fundació de Música Ferrer-Salat agraeix a Sa Majestat la Reina Sofia que hagi acceptat cedir el seu nom al Premi.

La Fundació de Música Ferrer-Salat, així mateix, agraeix a l’ Orquestra Simfònica de Radiotelevisió Espanyola que hagi interpretat i estrenat totes les obres guanyadores del Premi Reina Sofia de Composició Musical. També agraeix a Radio Nacional d'Espanya que hagi contribuït a la seva difusió.